قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: فعالیت ‌ها و رصد نیروی انتظامی در ارتباط با موادمخدر افزایش یافته و برخورد با خرده فروشان جز سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

پدیده اعتیاد یکی از مهم ترین چالش‌های اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی استان  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین چالش اجتماعی اعتیاد است که متاسفانه بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

سردار غلامعباس غلامزاده، با اشاره به اهمیت بانک اطلاعاتی و اقدامات هدفمند نیروی انتظامی بیان داشت: فعالیت ‌ها و رصد نیروی انتظامی در ارتباط با موادمخدر افزایش یافته و برخورد با خرده فروشان جز سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

سردارغلامزاده با تاکید بر اینکه معضل قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه به خصوص قشر جوان را تهدید می‌کند، اظهار داشت: کاهش سن معتادان و تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی در جامعه نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد:‌ بررسی‌ها حکایت از آن دارد که پدیده اعتیاد به مواد مخدر با سرعت و تنوع زیاد در حال پیشروی و دامن‌گیر کردن تعداد زیادی از افراد جامعه است.

فرمانده انتظامی استان از فعالیت کمیته‌های چهارگانه حوزه پیشگیری، درمان و مقابله و هماهنگی در یک مسیر واحد و در راستای ریشه‌کن کردن اعتیاد در سطح استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی هدفمند در یک مسیر واحد و انسجام و تمرکز آن بر اساس اولویت‌ها در این حوزه می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

سردار غلامزاده اظهار کرد: ‌نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته مقابله و مبارزه با مواد مخدر ضمن همکاری همه جانبه با دستگاه های متولی ،تلاش های گسترده ای را در دستور کار قرار داده و در برخورد با عناصر توزیع مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: پلیس استان با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد و آثار شوم اعتیاد و خشکاندن ریشه پلیدی ها خواهد ایستاد، چرا که اعتقاد داریم مواد مخدر ریشه و بستر شکل گیری آسیب های اجتماعی است و خشکاندن این ریشه الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.